آخرین اخبار
کد مطلب: 126200
درچهارمحال و بختياري؛
اولين رويداد توليد محتوا تخصصي فعالان فضاي مجازي افتتاح شد
تاریخ انتشار : 1398/11/02 15:48:12
نمایش : 706
اولين رويداد توليد محتوا تخصصي فعالان فضاي مجازي در چهارمحال و بختياري با حضور جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) و تيم هاي توليد محتوا اين استان افتتاح شد.
به گزارش سلام لردگان به نقل از جهانبين نيوز؛ سرهنگ مهران مرادي جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در افتتاحيه اولين رويداد توليد محتوا تخصصي فعالان فضاي مجازي بسيج استان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: اين رويداد هم زمان با سراسر کشور و با حضور بيش از 1500 نفر از بسيجيان فعال در عرصه توليد محتوا فضاي مجازي در 31 استان برگزار مي شود و اين افتتاح يک اتفاق بسيار مهم در سراسر ايران است .

وي با بيان اينکه ياد و خاطره همه شهدا عزيز به ويژه شهدا جبهه مقاومت را گرامي ميداريم افزود: اميدواريم  شهيد سپهبد قاسم سليماني شهيد بزرگ جبهه مقاومت ياريمان کند تا همچون خودش که در زمان حيات توانست پوزه دشمن را به خاک بمالد و با شهادتش نيز در گام دوم انقلاب قدم بزرگي برداشت ما نيز در جهت پيش برد اهداف نظام اسلامي محکم به پيش ببريم.

سرهنگ مرادي تصريح کرد: اميدواريم در عرصه فضاي مجازي نيز به مدد و ياري شهدا همچون ساير عرصه ها حضور داشته باشيم و بسيج همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس  برگ هاي زرين بسياري در کارنامه خود داشت امروز نيز در فضاي مجازي شاهد جهش خوبي از بسيجيان باشيم.

وي اذعان داشت: بسيج امروز در عرصه جنگ نرم که نسبت به   جنگ سخت حساس تر است به خوبي پيش مي رود و اميدواريم همه دلسوختگان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با تمام  قوت در اين حوزه حضور داشته و همان طور که در اين چهل سال سربلند بوديم ادامه راه را نيز با سربلندي طي کنيم.

سرهنگ مرادي يادآور شد: تيم هاي حاضر در اين رويداد به مدت 48 ساعت و از ساعت 9 صبح امروز تا 9 صبح روز جمعه با يکديگر به رقابت پرداخته و بر اساس ارزيابي داوران تيم هاي برتر معرفي و مورد تجليل قرار خواهند گرفت.

جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع)  با اشاره به اهداف برگزاري رويداد خاطر نشان کرد: اين رويداد يک مانور هماهنگ در سطح کشور است و همه ما تبديل به يک يد واحد مي شويم و کار را به خوبي مي توانيم پيش ببريم .

سرهنگ مرادي اذعان داشت: توليد حجم قابل توجهي محتوا در فضاي مجازي داشته باشيم و توانمندي بچه هاي بسيج را بتوانيم ارتقاء دهيم و توليدات خوب و موثر در عرصه فضاي مجازي داشته باشيم و بتوانيم اهداف شوم دشمن را خنثي کنيم.

وي شناسايي استعداد هاي برتر بسيج در عرصه توليد محتوا را يکي از مهم ترين اهداف اين رويداد عنوان و يادآور شد: حضور هدفمند بسيجيان در رويداد تحقق کليه اهداف را به دنبال دارد.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس